Melos006a YyyyYasemin valla ben sağlık ocağında vermiştim doktor beta vermek istediğimi duyunca bütün vitaminlerime de bakmıştı 23 tetkik ve en son beta çıkmıştı 5-6 saat sürmüştü
Pofidik123_ YyyyYasemin sağlıkocağında verdiysen eğer hangi şehirdeyseniz ona göre bi sayfa var ordan daha erken çıkıyo sağlıkocağı e sonuç yazın internete orda tahlil sonuçlarım diye bi sayfa çıkıyo oraya girin tc falan istiyo ordan görebilirsiniz e nabıza anca pazartesi düşer
Mariam2 YyyyYasemin umarım bebiş vardır bişe sormak istiyorum gebelik testinde c çizgi tarafa yane önce pembe çizgi çıktı sonra kontrol çizgisi t tarafda yok bu teste güvenilmez değil mi yakayinca geçti pembe çizgi negatif debilrmyiz yok yeni mi yapmam lazım
YyyyYasemin Mariam2 teşekkür ederim kontrol çizgisi eğer kendi çıkması gereken yerde çıkmadıysa güvenilmez test bozuktur o zaman inşallah hayırlı haberler alırsınız
dalginkiz 1.5 -2 saate çıkar ben kendimde beta testi alıyorum hastanede makinaya göre değişiyor o tüpün santrifüj edilmesi lazım onun içinde en az 1 saate yakın zaman harcanıyor daha sonra işleme alınıyor canım