Kizlar ben beş haftalık hamileyim şuan paksera 30 ml ve didaral kullanıyorum doktoruma soyledim 12. Haftaya kadar önermiyoruz ama sen pskiyatri doktorumla görüş bizde öyle konuşalım doz dusurur vs flan dedi daha randevu bulamadım ama korkuyorum aniden bırakamıyorum çünkü bir yılı geçti kullanmaya başlayalı aniden bırakırsam eskiye dönuyorum daha önce yaşadım çünkü