Tuba93 ya 11 ya 12ydi tam hatırlamıyorum ama ikili test için gitmiştim o zaman yüzde 55 kız demişti şimdi 28im kız. Ama kesinlikle kız ya da erkek diyemezler o haftalarda kesinleşmesi için ayrıntılı ultrasonu bekle canım. Arkadaşıma kız demişlerdi 12de sonraki kontrollerde de kız denildi ayrıntılı ultrasonda erkek olduğunu öğrendi şok olmuştu bayağı alışveriş yapmıştı pembe pembe. Doğdu erkek. Sakın şimdiden hazırlık yapma