Ofinisss Evdeysem dışarıdan işteysem içimden hep onunla iletişim kuruyorum. Duyar duymaz bilmiyorum ama ona olan sevgimi hissediyordur zannediyorum ki :’) Sizler nasılsınız gebelik nasıl gidiyor arkadaşlarım :)
hamcokelek33 Ofinisss doğum yapalı 4 hafta oldu. Hamileliğimin son haftalarında poposunu karnıma dayıyordu dışarısan bile görüyordum. Öyle yaptığında poposuna vurur gibi karnıma pış pış yapıyordum sakinleşiyordu. Şimdi aynısını uyumadan önce yapıyorum inanılmaz sakinleşiyor🥹🥹🥹
benceyn Ofinisss hayırlısı ile işten çıkabilirsem çok güzel gidicek inanıyorum. Şuan 9+1 im ama işten yana çok sorunluyum neyseki bebeğim annem zaten işinde mutsuz yeterince ona mobbing yapıyorlar bir sürü densizle uğraşıyor deyip beni zorlamıyor sağolsun
Almina09 Ofinisss 34+3 kasılmalar başladı yavaştan, çok ağırlaştım gece uykusuzluk desen var midemden hiç bahsetmiyorum bile. Hayırlısıyla az kaldı şafak 21 gün 🤲
Betusle Benim ki daha çok küçük 9 haftalık ama ben hissettiklerine inanıyorum bende hep karnımı seviyorum hep konuşuyorum dualar ediyorum inşallah hissediyorlardir 🤲🏻☺️
Esay5060 Nacyax ben 37 +4 te gece sanciyla uyandim birden suyum geldi acil seseryana aldim 5 gün önce elendim aranizdan rabim size de nasip etsin ☺️
Fly3636 Ben hamile olmayı çok sevdim 😊 Minnoşumla güzel güzel ilerliyoruz 28+5 im bakalım sonlara doğru nasıl olur bilemem.O hareket edince dünyalar benim olur bugüne kadar kimseye beslemedim bir sevgi var içimde ona karşı 🌸🌸
ay_naber_ayol Seymaaa05 sezaryen olacağım ama doktorumdan gün istemedim kendi gelmek istediği zaman alalım dedik bu şekilde daha çok içime sinecekti ☺️
Kediliveikizli 33+1 ikiz gebesiyim kendimi panda gibi hissediyorum hareket etmek çok zorluyor mide yanmaları ap ayrı olay🥲
Angel23 Ofinisss valla biz 36 dayız bir an evvel doğsa diyorum çünkü artık dayanilmiyor birde ikinci gebelik çocukta var sicaklarda var bazen sıcaktan ağlıyorum 🙈
Hurem76 Ofinisss Valla benim 2.5 yaşında bir kızım var şimdi oğluma hamileyim ama kızımla uğraşmaktan hiç vakit bulamıyorum 😂
Kanye Esay5060 yaaaaa gozn aydın cnm bnmde kesinleşti sezeryan.son 2ay kaldı nasıl zorlandinmi ameliyat ta?
Kanye Ofinisss elimde karpel tünel sendromu var onun haricinde tekipleri vurmaya devam ediyor çok güzel duygu Allah isteyen ve maddi manevi bakabilen her anneye yaşatsın 💕
Esay5060 Kanye yani şöyle benim 4. Sezeryanim dı bebeğim 3 ayliken hamile kaldim riskli bi hamileliğim ve doğumum oldu ama sezeryanim rahat geçti 1 saat içinde kizimi kucağima aldim oda ya ciktim 3 gün hastanedeydim 4. Taburcu oldum şuan sıkıntımız yok cok sukur 🥰