Haziran annesi olacakken her an mayıs annesi olabilirim. Bugün çatı muayenesinde açıklığın başladığını öğrendik doktorum istersem yatış yapabileceğimi söyledi ama kendisi de evde beklememi daha doğru bulduğu için eve geldik. Sancılarım henüz düzensiz pazartesiye kadar doğum olmazsa pazartesi yatış yapacağız. Bu gece bile doğum olabilir dedi heyecan stres bir arada bekliyoruz🥹 Önerilerinize açığım açıklığı nasıl daha kolay ilerletebilirim?🥲