Canım ben bu durum çooook yaşadım oğlumdan hamileyken. 100 kez hastaneye gitmişliğim var.
Doktor 27 haftaya kadar düzenli hareket beklenmez diyordu.. ama benimki doğuma kadar öyleydi.
İstersen tekrar meyve suyu tarzı bişey iç ve çikolata ye, sol tarafıma yat. Hafif durt karnını.. bekle oyle yarım saat