Dila42 38+2 yim artık çok yoruluyorum. Bi oğlum daha var yoruluyorum artık. Annem çalışıyor sadece bayram haftası izinli , bayramdan önce doğurmam lazım ki annem benimle olsun.Böyle şunu yaptım sancım başladı dediğiniz bir şey var mı nolur cevap ??
RiRi22 Dila42 pilates topu üzerinde zıplamak, merdiven inip cıkmak,hurma ananas yemek. Ben bunları yapıp tam 39. Haftada doğurdum pilages yaparken squat hareketini iyice çömelerek yapmak gerekiyor
adatuna Naparsanız yapın bazen bebek ne zaman gelmek isyorsa geliyor genelde. Ama bol ilişki, squat yürümek etkili
Dila42 @RiRi22 deneyeyim dediklerinizi saolun , ilk bebeğim 38+5 te nişan gelmişti bu da inş 39 u görmeden doğar