25 haftalık hamileyim geçenlerde düştüm biraz bebişim merak ettim tedirgin uyudum uyandığımda göğsümden sıvı gelmişti koluma da dibik dibik bulaşmış kurumuştu süt mü yoksa başka bir şey mi bilemiyorum ara ara yine oluyor ama sıkınca beyaz değil şeffaf su geliyor ne olduğunu bilen var mı ?