Gamzeciks 19. Haftanın içindeyim garip bir his sanki hamile değilmişim gibi şuan. Karnımda şiş değil gibi. Şişkinlik yok. Göğüste hassasiyet yok. evham yapmalımıyım. Neler oluyorduuu 😱😱
23Zumra Gamzeciks ay bende 19 haftaligim karnim cok az var var goguslerim agiriyor ama hiss etmedigim icin kendimi hamile gibi hiss etmiyorum 🤦♂️
GozdeCemre Gamzeciks şükret kiz 22. Haftaya gireceğim Hiç belirtim yoktu başından beri bir kere midem bile bulanmadı ama buqun güne o kadar kötü başladım Ki ay yeterki olmasın diye dua ettim tekrar 😃
Doga_deniz Gamzeciks oynamaya başlasın da anlarsın canım ben de aynıydım oynamaya başlayınca bi farkındalık geliyo 🙈
Burcuveburcum Gamzeciks bebek hareketlenince anlamaya başlarsın cnm önce pıtpıt tekmeler sonra hıçkırıklar 🙈sağlıkla büyüsün
Badesmom Arada oluyo öyle duygular kendini doldurma ben 30 u yarıladım hala karnımda bir bebek olduğu gerçeğine alışamadım 😂
Badesmom Gamzeciks valla geçen gün instada bebek gördüm 1 kg doğmuş bildiğin bebek benim içimdede aynısı var o kadar grip geldi ki halbuki oynuyo tepiyo değişik bişey :)
Denizanne Gamzeciks canım bende 19+1 im göğüs hassasiyetim ve ağrım çook oldu ama uzun bi süredir geçti artık olmuyor. Benimde çok az göbeğim var ve bende hiiçç hamileymiş gibi hissetmiyorum. Telaşlanma normal demekki 🥰🥰