Rahika43 24 haftalık hamileğim. Eşim İlay ismini beğeniyor bende Sena ismini. Bu yüzden İlay Sena ismini düşündük. İkisi uyum sağlamış mı sizce?
Talentedmom Rahika43 Sena ismi çok güzel çok yakın arkadaşımın ismi ama ilay olmadı sanki başka ne olabilir
busenaz68 Mesela İlay Sena kısa iken zor gibi İlayda Sena olsa daha akıcı gibi geldi❤️ İlay ismi nedense tamamlanmamış eksik bir isim gibi geliyor bana ama Sena ismi çok hoş. 🦋