Benim de rahmim ters ablamında o şekildeydi 2 tane vajinal doğum yaptı Dr genetik olduğunu söyledi muhtemelen annem ya da teyzemlerde de vardı ki hepsi vajinal doğum gerçekleştirdi. 2-3 aydan sonra rahmin bebek ile büyüdükçe normal şeklini alacağını söyledi ve 13 haftalığım doktorum bu durumu bilmesine rağmen vajinal doğum hakkında güzellemelerde bulundu