Nasia 4 Kasım da adet oldum 8 kasımda bitti 9 kasımda da rahim filmi çekildim, antibiyotik verilmedi sadece 3 gün ilişki yasağı konuldu o kadar, 19 ü yumurtlama günü diye işaretlemişti doktorum üzerinden 10 gün geçince yani ayın 29unda gidip kan verdim beta 7 çıkmıştı şimdi 29+4 haftalık oldum. Rahim filmi hikayemin başlangıç sebebini de anlatayım. 2,5 yaşında oğlum var, oğlum 8 aylıkken tekrar hamile kalmıştım ama bebek sağlıksız olduğu için 12 haftalıkken zorunlu kürtajım oldum, kürtajdan sonra tekrar spiral taktırmıştım 6 ay sonra spiral kaydı çıkarttırıp bir daha taktırmadım 6 ay kendimiz korunduk kürtaj üzerinden bir sene geçmiş oldu, tekrar planlı gebelik için doktoruma gittim folik asit verip kürtaj geçmişimden dolayı rahim filmi istedi bir şeyde çıkmamıştı filmde zaten. Sağlıksız bebekten dolayı bu hamileliğimde hemen fetal dna yaptırdım