GirlandBoy_Mom cerengeredeli hiç yorum yapmadı sadece ilk başa bakıyorum ben dedi sonlara doğru baya kasılmam oldu ama doktor önemli değil dedi eve geldim bende
GirlandBoy_Mom cerengeredeli ilk gebeliğimde sancım 60 lara vuruyordu ilk gittiğim zaman 3 cm açılmam olmuş suyun gelmişti yani ne olması gerekiyor bende bilmiyorum
Esra1004 cerengeredeli sancıların düzenli aralıklarla olması gerekiyor ben 80 leri 100 leri gördüm ama düzenli değildi düzenli aralıklarla olmayınca doğumu başlatmıyormuş sadece sancı geliyormuş
mrp2023 cerengeredeli bence riske atma için rahat etsin nst ye bağlan doktor bi sıkıntı yok derse evine gelirsin
cerengeredeli GirlandBoy_Mom her doktorun tecrübesi farklı o zaman. Bende alttan ultrasonla açılmaya serviks uzunluğuna falan bakmıştı
Ahsenmira cerengeredeli haftasonu girmeden gitmelisin o zmn 75 sancı bildiğim kadarıyla geçmiş olsun bol bol dinlen 🤗
GirlandBoy_Mom cerengeredeli sabit bi doktorum yok zaten doğumum başka şehirde olacak o yüzden en yakın hastaneye gittim her zaman ki gibi müdahale edilmedi normal deniliyor herşeye bende bunu anlamıyorum
cerengeredeli GirlandBoy_Mom kaçıncı haftadasin sen. Belli bir hafta üstüne de bakmıyorlar diyorlardı buradakiler
cerengeredeli Esra1004 evet bugün daha iyi anladım bunu benimde 90 lari görüyor ama düzenli değil. Sadece rahim ağzı yumuşamış