cck06 Arkadaşlar 21 haftalık hamileyim ama 1 haftadır aşırı bir yanma var midemde ne yapdıysam geçmiyor gün boyu devam ediyor gece de hiç uyuyamıyorum çözüm bulan yada ne gibi ilaçlar kullnıyosunuz Pazartesi kontrol var yazar mı doktor ilaç acaba🤔
Sehermhc cck06 rennie kullanıyordum doktorum yazmıştı fayda ediyordu ama artık nafile bende de maden suyu öneririm ben 36+4 oldum şuan o rahatlatıyor zaten günlük kullanmamız gerekiyor magnezyum ihtiyacından dolayı
Rosee cck06 Canım rennıe tablet kullanıyorum ben 28 haftada basladı 37 haftalgm hala devam ama bu ilaçta olmasa mahvolurdum nöbetcı eczane bulup alablrsn doktorm vermstı banada pazartsıyı bekleyp kendını yıpratma
Ecem49 Şurda durayım 31 haftalığım bir çözüm bulamadım midemden çektiğimi hiçbişeyden çekmedim hamilelik boyunca 🤯
Ecem49 Şurda durayım 31 haftalığım bir çözüm bulamadım midemden çektiğimi hiçbişeyden çekmedim hamilelik boyunca 🤯
cck06 Rosee canım çok teşekkürler acaba hamileler için mi renni diyim eczaneye doktorun yazması mı gerek acaba reçetesiz alabilirmiyim
Yasemin9420 Gaviscon şurup, süt. Ben bunlardan fayda gördüm. Nasıl bir mide yanması yasıyorsam artık kulaklarıma kadar hissediyordum. Baharatlı,yağlı yiyeceklerden de uzak durun. rennie emme tablet hiç fayda etmemişti.
cck06 Yasemin9420 gaviscon şurubu doktor mu yazması gerek direk hamileler için diyince verirler mi acaba canım
Yalinn8 cck06 maden suyu ve kisa sureli sade falım iyi geliyor, bazen rennie duo da iciyorum ama maden suyu daha etkili
Burcak61 cck06 ben arada rennie çiğneme tableti kullanıyorum ama genelde maden suyu kefir ve süt kullanıyorum iyi geliyor
Rosee cck06 Canım reçetesızde alabılırsın hamılelerde kullanıyo hamıle olmayanlarda mıdeyı rahatlatıyo baya