Kızlar sabah sağlık ocağına gittim 24 haftalık hamileyim toxoplazma için kan vericektim bi belirti olduğu için değil sadece içimi rahatlatmak için gebelik başında bakıldı negatifti ama sağlık ocağında galiba bakılmıyormuş artık 3 hazirana randevum var saat 16.00 da doktora söylesem o saatte tahlil alırlar mı sürekli düşünmekten kafayı yicem artık bi baktırmak istiyorum