kızlaar bebeğim yanımda uyurken bende size doğum hikayemi anlatmaya geldiimm.
12 mayısta sabah 6.30 gibi suyum geldi biraz ve nişanımla karısık geldi. zaten kontrol günümdü o yüzden acele etmedim dusumu aldım, kahvaltımı yaptım tekrar dönemezsem diye evimi falan topladım 9 gibi gittim. Çatı muayenesi yapıldı 2 cmdi acılmam. Yatış verildi cünkü suyum sızıntı gibi gelmeye devam ediyordu. öğlene kadar doğumhanede kendi sancımı bekledik esimle birlikte ama sancım gelmedi. 12.30 gibi düsük dozla suni sancı baslandı ve yarım saat icinde etki etmeye basladı 5dkda bir sancım geldi 10-15 saniye sürüyordu. Gittikçe dozu arttırıldı saat 17 gibi 10cme ulaşmıştı. Sancılar regl sancınızın bi tık fazlası gibi o an sizi kitliyo, diyafram nefesi yaparak gecmesini bekledim hep. ılık dus bana hic iyi gelmedi ama ebeler genel olarak iyi geldiğini söyledi sizde denersiniz. bebeğin kafası kanala tam inmediği icin sancı geldiğinde çömelerek ıkındım yarım saat falan bu sürdü. Sonra doğum yatağına gectim bi süre ıkındım ama bebisin kafasını cıkaramadım kesi atıldı. anestezi yapıyorlar ama hissediyorsunuz yalan söyleyemem. ama cidden o an akışta olduğunuz icin onun acısı umurunuzda olmuyor olsun bitsin bebek gelsin diye bakıyoruz ya. ki zaten acısı da elinizi bıcak kesmis gibi korkmayın yani. kesiden sonraki 3-4 ıkınmada bebis cıktı. üstüme koydular ay cidden fırından yeni cıkmıs ekmek gibi sıcacıktı cok güzeldi. plesenta kordondan cok cabuk ayrıldı benim ama insallah bebis alabildiği kadar kök hücreyi cekmistir. esime kordonu kestirdiler. kilosuna boyuna bakıp sıcak ısık altında bi besiğe aldılar ve ebe silip esime bıraktı o giydirdi. ben hamilelikte pilatese gitmiştim haftada 3 gün kaslarım cok sıkıymıs aslında gevsek olsa kesisiz de doğurabilirdim. aklınızda olsun pilatese giderseniz bunu hocanızla paylaşın. ultrasonla baktılar icimde parca kalmış mı diye sonra da dikiş atıldı. atılırken hissediyorsunuz ama ic gıdıklanması gibi bisey oluyor 😂 Ikınırken kollarımızla bacakları cekiyoruz, yandan tutuyoruz falan ya benim kollarda 2 gün hamlık ağrısı oldu bunu kimse bana söylememişti ben size söyleyeyim😂
Bu arada ben izmirde devlet hastanesinde doğurdum esim en basından beri doğumhanede benimleydi. Doğuracağınız hastanenin anne bebek dostu kapsamında olduğuna dikkat edin
Uzun oldu hakkınızı helal edin kızlar hepinize hayırlısıyla ve kolaylıkla doğurmayı nasip etsin Allah dualarda bulusalımm