Blackkk Haftaya girdim dün Muslera Galatasaray Dan gidecek diye saatlerce ağladım bugün de oğluma sipariş verdiğim ilk zıbınları geldi onları görünce ağladım ama yetmedi ağlamak için birşeyler arıyorum
__Kubracik01__ Blackkk kendini bu kadar uzme bebeginde hissediyor birseylere dolmussun belli ki açık havada yürüyüş iyi gelecek
Gul1935 Blackkk canınız başka birşeylerede sıkkın mı. Benimde başka birşeye sıkkınken asıl olay dışında herşeye ağlıyorum bazen. Ama normalde böyle değildim hamileyken böyle oldum. Normalde bu kadar herşeye ağlamam ama şu an en ufak şeyde gözüm doluyor.
Blackkk Gul1935 bir derdim bir sıkıntımda yok aslında normalde de çok duygusal biriyimdir hamile kaldığımdan beri hep o duyguyu bastırmaya çalıştım Belkide o yüzden doldum 🥲
Gul1935 Blackkk aynen olabilir herkesin hamilelik süreci farklı ama bende çok ağlıyorum herşeye haber izlemeyi normalde çok seviyorum hamileliğimde hep ağladım için artık izlemiyorum elimden geldiğince
Gul1935 Blackkk aynen ama ağlamamak lazım stres üzüntü hormona bebeğe geçiyor ama elimizde değil o nedenle sizi çok iyi anlıyorum