iremzcn acıkcası bebegin cekim kuvvetine bağlı ben 8-9 ay olana kadar 1 numara kullandım ara ara 2 numaradan veriyordum boğzına kacırıp öksürüyordu birgün öksürmedi rahat içiyordu öylelikle 2 numaraya gectik onuda 1.5 yasına kadar kullandık şuan 6 numara ağızlık takılı ama ondada baya hızlı geliyor ve rahat kullanıyor yani deneyimleyerek devam ettim