Zuhales 24 haftalık olduk, isim konusu bi türlü netleşemedi 😇 Son olarak Arden Aras düşündük , sizler neler düşünüyorsunuz annişler 😌
Melihaceren İsim konusunda bizde karar veremiyoruz bir türlü 24haftalık olduk ayaz yada Alp düşünüyoruz
nura23 Melihaceren Ben 35 haftadayım hala isim yok. Ayaz veya Aras diye düşünüyoruz. her kes farklı isimler söylüyor
Aybukeshn Zuhales Arden’i bende beğeniyorum ama İngilizce kökenli olduğu için vazgeçtim🤦🏼♀️ Bu konu da bilgisi olan var mı?
Bebeksicimm1 Aybukeshn bende kökeni Ermeni olduğu icin vazgeçtim dalga gecerler diye ama anlamı Allah’ın bolluk bereket tarlası bende anlamadım 🤷♀️