Nz1 25+1 olduk. Gün içinde kıpır kıpır olan bebeğim dün çok az hareket etti bir iki defa anca. Geceleri yattığımda da aynı şekil teperdi hep. Bir sorun olabilir mi ya yoksa normal mi az hareket etmesi?
Nur_2737 Nz1 25 hafta olduğumdan beri benimkide aynı şekilde hareket etmiyor az hareket ediyor haftasıyla alakalı bir şey mi acaba
bebek_29 Nz1 ben 18+2 haftalıgım bebeğim dün den beridir haraket etmiyor sabah 3 tane çikolata yedim hiç haraket etmedi bazen çok hareketli bazen tık yok
babyiscoming_ Nz1 Nur_2737 o haftalarda çok normal kızlar 3 gün hareket etmediği bile olabilir 27-28den sonra düzenli hareket beklenir doktorum endişelenmemelisin demişti içinizi ferah tutun