ozlem_2727 Merhaba hanımlar gebelikte haftasıyla birebir uyumlu giden bebekleriniz kaç kg doğdu acaba?
Mor-kelebek ozlem_2727 38. Haftada 2750 gram doğdu ilk kızım. Haftasyla uyumluydu ama doktorum en başında minyon bir kız olacak diyordu
ozlem_2727 aylinpalaa maşallah çok. Teşekkür ederim benim bebeğimde tam uyumlu da acaba küçük mü doğar endişesi oldu
ozlem_2727 Mor-kelebek doktorlar az çok biliyor aslında ama her doktor söylemiyor tabi aslında küçük oğlumda tam uyumluydu 39+5 de 3000 kg doğdu ama buna eğer erken doğum. İhtimali var o yüzden tereddüt ettim bir an ya
User658383839 ozlem_2727 amin inşallah sağ Salim alın kucağınıza bebişinizi 🌸 bizimki 3 aylık oldu bile 😃
ozlem_2727 3_bebelianne evet oynama oluyo illaki ama ilerde gidiyor mesela normal güzel doğuyo tam uyumlu giden çok mu zayıf doğuyo acaba diye düşündüm de
milatlas13 3_bebelianne been👋 39+3te kontrolüm vardı.doktorum bebişin kilosu için 3700 ama 3500 falan doğar dedi.ertesi gün sancım tuttu oğlum 4 kilo doğdu😅