13 de oldum bende şu an 33 haftalık olduk dikişler ne zmn alınır bilmiyorum dr bişi demedi baş geliş pozisyonunu aldı beyfendi ama nst sancılarımız 30 haftadan beri çıkıyor perşembe randevum var hayırlısı artık dikiş aldırmadan bende korkuyorum bakalım