Kızlar merhabalar 16.haftamda kontrole gittiğimde rahim ağzı kısalığına bakmıştı doktor kontrol amaçlı 33 mm dedi çok uzun değil demişti progestan devam edelim dedi o hafta cok kafam takılmıştı korktum şimdi 17.haftamda bi kontrolüm daha vardı doktor muayene etti çok şükür bebek iyi gelişim iyi tekrar rahim agzına baktı 35 mm çıktı doktor gayet güzel hersey bir sıkıntı problem yok dedi içim çok rahatladı elhamdülillah sizce de bir riskli kısalık olsa uyarırdı değil mi bu arada fitili günde 3 kullanıyordum 2 ye düşürdük 🙏🏻