Kızlar merhaba dün sabah uyandığımda acayip şekilde ellerim şişti sonra tansiyon ölçtüm
13-8 hiç inmedi aşağı en sonra 14 çıktı doktorum hemen çağırdı .
Yatış verdi 24 saatlik idrarime bakılıyor tahliller yapılıyor akciğer geliştirici iğne yaptı antibiyotik tedavisine başladı.
Suyumda sınırda azalma yolunda normalde 50 ile 200 arası olmalıymış benim 70 çıktı .
Şuan tansiyonum 12-8 çıkıyor normal güzel dedi doktor suyunda orta seviyede idare eder dedi nst sancı hiç yok açılma yok .
Bebeğim 1800 gram doktorum iyi dedi ama çok tedirginim dünden beri hastanedeyim bir gram uyumadım .