Simsiyahh Shnkh kesinlikle normal doğum olmuyor benim bebeğim öyle gelmişti normal yaptıracaklarmış bebek ters geldiği için sezeryan oldum
Accountant Shnkh benimki de makat gelişli 28. Haftalık şuan dönmezse 39. Haftalıkken sezaryen dedi doktor
Daisyy000 Shnkh Eskiden yapılıyormuş ama artık direk sezaryen yapıyorlar. Halamın 3 cocugu da makatmış 3ude normal sorunsuz doğmuş.Benimki makattı sezaryen oldum
esra34_ Accountant benim oturum 35 haftada da gittiğimde dönmedi 36 da döndü hiç belli olmuyor umarım döner
Kvsr46kvsr Shnkh benim kuzenim yapmıştı, benimde ikinci gebeliğim makattı doktor gitmese yapıcaktım ama gitti , mecburen sezaryen oldum
Accountant Shnkh derler valla normal doğurtucaz diye ne bebek umurlarında ne annenin psikolojisi lanet okumaktan bir hal oldum ben dönse bile sezaryen istiyorum ama özelde bile yaptıramıyorsun başka doktora gözükme şansın varsa başka doktor dene