Hanımlar doğum yaptım 10. Günümdeyim, sıkıntım şu göğüs ucum yok bebeğim memeyi kavrıyor ama biberondaki gibi büyük bir uç beklediği için asla çekmiyor mememi. Çok üzülüyorum :( Sütümde olduğu için elektrikli pompayla sağım yapıyorum sürekli. 2 konu var 1.si memeyi tutturmada önerileriniz nedir? 2.si ise bu şekilde emmeden devam ederse sürekli sağım yapmak 3 saatte bir elektriğin başına oturmak çok zor giyilebilir mochi pompa alıyım diyorum ama onda da soru işaretim şu: yaz mevsimindeyiz artık diyelimki dışarda sağım yaptım nasıl muhafaza edeceğim :(