Elfayz ilk detaylı ulturasonum temiz çıkmıştı. Sonrasında rutin doktor kontrolünde doktor farkedip perinatolojiye yönlendirdi. 4.5 cm boş kist ya da Dermoid kist dediler Bebişin yumurtalığında. Kistin organlara baskısına, kalbine, bağırsak hareketlerine vs. Baktılar uzun uzun bir problem görmediler. 2 hafta sonra tekrardan gittik kist boyunda büyüme var mı vs. Diye baktılar. Şükür yoktu o yüzden doğumda kaybolabilir dediler bunu anlamak içinde doğumdan belli bir süre sonra ultusanonla bakacaklar bebişe. 36. Haftadayız şuanda