Hasharia Adet olmadım normalde düzenli 29 günde bir adet oluyorum düzensizlik olmazdı ama test de negatif geç döllenme mi acaba başına gelen var mı
Seda1512 Hasharia bende aynı şekildeyim 26 nisanda oldum en son uygulamada da 28 mayıs gösteriyo kafayı yicem arada kasık ağrısı vuruyor göğüs ağrısı oluyo ama ne gelen var ne giden testlerde negatif
Mariam1 Hasharia aslında benim de bugün olmam lazım ama regl düzenlici kullandım bence ondan olmadım geçen ayi 19 gün sonra regl gördüm
Moz Hasharia stres sebepli gecikmiş olabilir.Benim de 1 gün gecikti bu ay sürekli test takibi yaptığım için sanırım
Hasharia Seda1512 bende aynı kasık ağrım var sivilce var akıntı geliyor adet oldum sanıyorum ama yok yani