deryakrgz xkelebekmis doktora derseniz magnezyum yazıyor bugün kontrolüm vardı dile getirdim magnezyum yazdı..
Elifeminask xkelebekmis erkek mi bebegin canm erkek bebeklerde agrı cok daha fazla oluyr benm ogullarımda 8hafatsa baslamstı
gozde91 xkelebekmis şuan aynı haftafayım benimde çok ağrıyor siz herhangi bir doktora sordunuz mu acaba ne yapmak lazım bunun için. Oturma simitleri fayda eder mi acaba
Eslemxz Var canım benimde öyle kuyruk sokumu ağrısı erken başladı doktor normal dedi 4 haftadır var bendede
Seyda-06 xkelebekmis onun için özel yastıklar var ama ben almadım benimde ilk doğumdan kalmıştı şuan kalçamda sıkışma da oluyor basınca. Yumuşak yerlere otur veya o yastıktan alabilirsin benim Plates topum vardı onun için gerek duymadım
Birbebisannesi xkelebekmis ara ara geçti ama hala var özlelikle oturdugumda ayakta cok kaldığımda hissediyorum
Elifeminask xkelebekmis gecms olsn ben iki oglumdada bittim oturp kalkarken dogm ettm sonradı bile iki üç ay agrıdı ama sonra gecti
xkelebekmis gozde91 Doktora sorma fırsatım olmadı iki gün sürdü benim ağrı sonra kendiliğinden geçti daha da olmadı