Cam sakura hastanesinde doğum yapmak istiyorum bir kere gittim doktordan memnun kaldım ama internnette flsn çok kötü yorumlara denk geldim çoğunluk çok kötü bir hastane diyo şuan özel gibi bir şansım yok mecbur devlette sezerysn olacagim sizin fikirleriniz neler bu hastane ile ilgili