İnsanın karnı kabızlık,gaz, ödem gibi sebeplerden zaman zaman daha büyük ,zaman zaman daha küçük olabiliyor.o haftalarda benim de aklıma benzer düşünceler geliyordu ama bebeğin iyidir çok büyük ihtimalle.olumlu düşünmeye çalış.için rahat etsin istersen doktora git tabi