gul231 Kızlar 2 hafta önce düşük yaptım devlet hastanesi ilk düşüğüm olduğu için test yapmadı özelde yaptırmak istiyorum bu iki testi yakın zamanda özelde yaptıranlar fiyatları hakkında bilgi verir misiniz 🌸
1tosbikannesi gul231 bulunduğun şehirde eğitim araştırma ya da şehir hastanesi varsa oranın tıbbi genetik bölümünde yaptırabilirsin benimde bir kaybım var 21 haftalık tek olmasına rağmen baktılar 🌸
Pnr5858 gul231 aynı soruyu bende merak ediyorum burda bekleyim benimde ilk kaybım aynısını yaşarım diye korkuyorum
Pollymomy gul231 pıhtılaşma testinin bakıldığı değerler normal ciksasa genetik testte heterozigot sonuç çıkarsa oda pıhtılaşma anlamı tasiyor. Benim o şekilde çıktıı ve kan sulandırıcı iğne kullanıyorum.
Briahll gul231 ben üniversite hastanesinde yaptırdım benimde ilkti ama doktorum test için gittiğinde 3 düşüğüm oldu de yoksa yapmazlar demişti bende öyle dedim isterseniz öyle yapın sizde
seynepon Evde 2 kimyasal 1 de düşük olduğunu söyleyin benimde ilkti ama doktorum öyle söyle deyince bakmıştı şehir hastanesi
gul231 seynepon evet bir düşük bir kimyasal dedim yaptılar şehir hastanesinde sizin ne kadar sürede çıktı sonuc
seynepon gul231 gaziantep 3 tane test bakıldı kromozom eşler, pıjtılaşma birisi 25 günde çıktı diğeri 40 50 günü bulmuştu geç çıkmasının sebebi yoğunluk değil bir testtin incelenmesi zormuş ⅚ hafta sırf o sürüyormuş
Nesli664066 gul231 eskisi gibi uzun da sürmüyor 2 ay içinde benim sonuçlar cıktı Ankara’ya gıtcem test sonucu için bu süre zarfında da kendime geldim düsük yapalı 6 ay oldu anca kendimi toparladım
Fuffhjffj gul231 bende ilk düşüğümde doktur dedi sana test yapmazlar boşuna gitme dedi ben olsun bir şansım denim dedim eşimle beraber gittik ikimizde test yaptılar şehir hastanesi tıbbi genetikte randuvu alın