Selaammm ❤️ Ben bugün 24+6 haftalığım. Yarın doktor randevum var bakalım belki şeker yüklemesi ister ama yaptırıp yaptırmamak konusunda kararsızım. Alışverişe de yavaş yavaş başladım. Sizler ne durumdasınız? Nasılsınız iyi misiniz alışverişe başladınız mı ?