Kızlar sat 24 tü yinede bekleyim dedim benim bazı sıkıntılardan dolayı er yada gec oluyor regl ler neyse yumutlama dan 10 gün sonra negatif ti kanda bunun üstüne günler gecti daha test yapmadım evdede bunlar var ikisi aynı belrtim yok gecikmem var dr gözükmedim acıkcası
Bu teste göre ne yapmam gerek yorumlar msınız acil?
