Mervebgnaydn Kızlar 11 haftalık hamileyim. Bazen ayağa kalkınca sancı giriyor kasıklarıma rahmime. Normal mi ? Sizce neden olur ?
Esma006 Mervebgnaydn geçen bir sancı ise normal rahim büyüyor çünkü 1 ay sonra normale dönecektir son aylarda yine oluyor ama
maihayal Esma006 benim de ilk aylarda vardı yürürken batma hissi oluyordu, şimdi 33 haftalık oldum yine vajinada batma hissi var normal mi bu