Erkekannisi2 Kızlar simdi benim ilk cocugum 2020 ikinci 2022 ucuncu cocugum agustosta dogucak , simdi bu yardımı her ay mı alıcam yoksa sadwce tek seferlik 5000 mi ? Herkes farklı soyluyor kafam karıstııı
Parinas Erkekannisi2 benimde 2018 2021 doğumlu çocuklarım bu bebeğim ağustosta doğacak. Aylık 5 bin dediler. Ve bir sürü kişi var bu şekilde alan, hatta geriye dönük ödeme alanlar da çok
Umuteymen65 Üçü de 2025 itibari ve sonra doğmuş olacak dediler ama hatta başvurup da alamayan var sonuç olumsuz dediler ben de anlamadım
Erkekannisi2 Umuteymen65 ucunu nasıl dogurcaz anlamdım , 3. Cocugunu martta dogurup 20 bin alan var bende anlamdım
esra34_ Umuteymen65 ocak ayından sonra Doğanlar mesela Mart ayında hesaba yattı ya ocak şubat mart o 3 ayın parasını toplu alıyorlar
deletedmom43191 Erkekannisi2 her ay 5 aliyorsun 2021 2023 doğumlu iki çocuğum var martta üçüncü doğum yaptım çarşamba günü mesaj geldi perşembe sabah gittim 10 bin aldım
Esay5060 deletedmom43191 merhabalar benim 4.cocuğum gecen hafta doğum yaptim ben aylik mi tek seferlik mi alirim