SARAMAZE19 bendede salça tiksintisi vardı
Bi gün annem bi yemek yaptı neydi hatırlamıorm.
Dedi salça içinde hiç yok. Sırf baharat verdi bu rengi.
Nası güzel geldi yedim 😀
Ertesi gün dedi ki, salça yedin 😀
Sonra bilinçli olarak başladm salçaya. 19. Haftalarda oldu bu olay.
Salçasızda yapabilirsin yemekleri. Evet hasta yemeği gibi oluor ama olsun. Karnınahar brokili ne blim salçasız şeyler yap en azından