momtobe__ kızlar değerler bu şekilde. kimyasal gebelikten korkuyordum ama sanirim artik ihtimal yok sizce yine kan vereyim mi? yoksa artık randevu bakabilir miyim?
momtobe__ deletedmom43191 düşüs olma ihtimali yoktur değil mi? bi kere kürtaj oldum bu gebelik beni korkutuyor
deletedmom43191 momtobe__ onu rabbim bilebilir ancak birsey diyemicem kandirmamak adina ama artış belli ediyor zaten herseyin yolunda olduğunu
Melisblt Kadın doğuma görün istersen ben dün öğrendim kimyasal gebelik olduğunu böyle bir değerlerim yoktu en son 54 dü yani sonra düştü senin gayet güzel çıkmış stres yapma sağlıkla gelsin inşallah