HK2112 merhaba hanımlar ben ocak ayında kürtaj oldum adetlerim düzenli ve akıntım normal. ancak ben kürtajdan beri ayakta kalıp yorulunca kasıklarım sızlıyor adet ağrısı gibi değil de daha çok sızlama oluyor. yaşayan var mı böyle bir şey?
ignur HK2112 bende de olmustu parca mi kaldi diye korkuyodum ama cok sukur sorun yokmus gecti gitti..
HK2112 ignur anladım benim 4. ayım ayakta kalıp yorulunca bıçak kesiği gibi oluyor dinlenince geçiyor doktora a gittim vajinal baktı hormonlara baktı sorun yok dedi
HK2112 ignur yapışıklıktan korktum ama yapışıklık olsa böyle ağrı yapmaz adet akıntısı azalır dedi bende öyle bir şey yok