Kızlar dün soru sormuştum yerleşme kanaması ile ilgili o sorudan sonra çok az biraz daha gelmiş eğer bi kaç saate adet olmazsam kan vermeye gidicem ama içimden bi ses adet olacaksın diyor şuan 3. Gün gecikmem aşırı olmasada sol kasığım ağrıyor sizde durumlar nasıl