Kızlar 39+5 haftalık hamileyim pazartesi gününe kadar gelmezse günü sancı ile doğum başlatılacak , ama son üç gündür vajinal enfeksiyonla ugrasıyorum 3 gündür fitil kullanıyorum akıntım çok azaldı ama bölgedeki tahriş ve hassasiyet devam ediyor bu sekılde doğum yaparsam bir sıkıntı çekermiyim yaşayan varmı ?