Gizem1504 Nurrvldn valla bildiğin şekerli su içtim 75 gr dı benimdi zorlandım aç olduğum için ama temiz çıktı darısı başınıza
nevanur_srt Nurrvldn aç karnına gidiyorsun kan veriyorsun sonra limonlu şekerli gazsız gazoz gibi birşey içiyorsun 1 saat sonra bidaha kan verip 1 saat sonra bidaha veriyorsun 2 saat aç susuz bekliyorsun yani erken giderseniz öğleden sonraya kalmaz sonuçlarınız ben öyle yaptım geçen hafta ☺️
Parinas Nurrvldn rutinse 50lik yükletiliyor. Gazı kaçmış meyveli soda gibi tadı. Baymıyor. İlk kan alınıyor. Sonra içecek veriyorlar ya da aldırıyorlar bunu 15 dakikaya yayarak iç diyorlar. Bittikten itibaren 1 saat tutup gidip tekrar kan veriyorsun. O arada bişey yiyip içmek yok. 1 2 damla su içebilirsin en fazla o da zorda kalırsan. Onun dışında hareket etmemeye sabit durmaya çalış diyorlar ama ben alışveriş yapmaya gittim eşimle 🤭bulantı baş dönmesi vs olabilir dediler hiç biri olmadı. Ama hassassa bünyeniz olabilir. Bayılanlar bile duydum forumda
Nurbesteee Nurrvldn gazsız gazoza benzer limonlu bir içecek içiyorsunuz ilk başta 50 mg lik veriyorlar kan sonucu iyi çıkarsa 75 liğe gerek kalmıyor ama öncesinde aç olacaksınız kan alıyorlar birde içeceği içtikten 1 saat kadar sonra kan alıyorlar sonuçların bir iki güne çıkar bende özelde yaptırdım
Asli_1609 Kolunuza damar yolu açıp şekerli suyu içmeden önce kan alıyolar şekerli suyu içtikten sonra 1.saatte kan alıyolar ve 2.saatte tekrar kan alıp damar yolunu çıkarıyolar. Zorlanmadım içerken de yudum yudum içerseniz sorun olmuyor. Şimdiden geçmiş olsun
DuruDefne_mommy Asli_1609 ben bir seyi merak ediyorum ilk hamilelikte sorun çıkmadı bende gebelik sekeriyle alakalı.Hastaneye yaptırmak için gittim fakat vücudum kaldırmadı bayıldım kustum serum taktılar. Simdi ikinciye hamileyim yaptırmama gerek var mı tekrardan
Parinas DuruDefne_mommy kustuysanız sorun çıkıp çıkmadığını anlamanız mümkün değil ki. Tekrar mı içirdiler
Parinas Nurrvldn kaçlık istedi doktor. 50likte bişey olmuyor ama 75lik bi tık bulantı yapıyor. Ben 100lük bile yüklettim önceki gebeliğinde, kusma baygınlık vs olmadı ama bulantı olmuştu hafiften
Parinas Nurrvldn eğer bi sorun yoksa gebelik şekerine dair 50lik istiyorlar. Bebekte ilerden gitme annede kilo artışı aşırı su içme isteği vs bir çok belirtisi var bunlardan varsa 75lik istiyorlar. 100lük zaten başka boyut. 50lik ya da 75lik te emin olunamayacak bi sonuç çıkarsa garanti olsun diye yapılıyor
Parinas DuruDefne_mommy doktorunuzla konuşun eğer bi belirti yoksa açlık tokluk şekerine bakılarak devam edilebilir
DuruDefne_mommy Asli_1609 çevremde çok yaptıran var yaptırmayan da.13.haftadayım bende vakti gelince doktoruma sorarım gerekli yaptır derse tabiki yaptırırım.Sadece korkuyorum aynı şeyleri yaşamaktan