Gmoli Elooops ben yaşıyorum protestan ve magnezyum kullandıktan sonra azaldı henüz Tetanoz aşısı yaptırmadım🥲
deryakrgz Elooops 22+3 den selam . Hem tdap oldum hem tetanoz. Kuyruk sokumu ağrısı yaşıyorum bende . Çok ayakta kalırsamda bel ağrısı..
Hnd3551 Elooops 20+3 bu haftaya kadar hamile gibi değildim geçen hafta plesanta kaynaklı kanama yaşadım hala devam ediyor kasılma bende de bu hafta oldu ben kanamayla alakalı sandım ama
maviportakal_ Hnd3551 beni aradılar aslında aşınız var gelin diye ben de doktorumu aradım o da 26.haftadan sonra tek doz ol dedi o yüzden gitmedim bekliyorum
Elooops Ben 19+5 de oldum tetenozu aşıyı olduğum günden beri bir vajinal kasılmam var ara ara yoğun oluyor bel ve bacakta da hafife ağrılarım var acaba bebek mi büyüyor diye düşündüm doktorumda izinde
Hnd3551 maviportakal_ biz doktorumla konuşmadık bu konuyu belki o da öyle der ama ben daha önce hiç tetanoz aşısı olmadım çocukken olduysam hatırlamıyorum yani
maviportakal_ Hnd3551 ya zaten bi zararı olsa devlet yaptırmazdı ama işte ben her şey doktor kontrolünde olsun istediğimden aradım ilk gebeliğim pek bilgi sahibi de değilim o yüzden hep danışıyorum