Mariam1 Cimcime30 hayırlısı canm bende kimse yapmcan işi yaptim teste ters yerden pembe çizgi cikartirdim
momtobe__ Cimcime30 silik görenlerin gözlerine maşallah diyorum 🤍 ben göremedim hakkınızda hayırlısı olsun
Serone Eslem2112 bende alttakinde silik gördüm ama bence dur bende bekleme kararı aldım gecikmeden 1 hafta geçsin net çizgiyi görelim diyorum ben cimcime yoksa hayal kırıklığı oluyor valla ben durdum sanırım
Civcivim33 Cimcime30 aynen :( bat 28 2-3 öncesinden ve dün gece dahil kaç test yaptım hep silik çıktı var mı yok mu hala emin değilim olsa net bir şekilde çıkar diye düşünüyorum millet neredeyse 10 gün öncesinden öğreniyor ben flaşla 2. Çizgiyi ariyorum 🤦🏻♀️
Mariam1 Civcivim33 kendini bu kadar Yorma negatif bence hepimizin çünkü gün gittikçe koulaşmasi lazım silinmesi değil canm harlisi
mor_menekse1 Civcivim33 benimde silik çizgi vardi dün bat 29 ama halla test yapamdim 1 Hf gecikmesini beklicem acle etme daha önceki testlerin silikti stres yapama boşuna varsada daha çok yeni geç yumurtladin ve yeni oluşuyor büyük ihtimalle sabili olalim
Kelebekkkk34 Cimcime30 ah bacım ya ben de göremedim malesef 😢 üstünde durmamaya çalış en azından bat gününü 1 gün geçince yapmaya ikna et kendini böyle dahada çok yorulursun
Kelebekkkk34 Cimcime30 bidahakinde diyorum canım erken test daha çok yorucu inşallah bidahakinde görürsün 🌸