Kızlar bebeğim 4 aylık doğum iznim bittiği için işe başladım işe başladığımdan beri sütümü sağıyorum ama göğüs uçlarım inanılmaz yara oldu lansinoh krem kullandım geçmedi ayva çekirdeğinden jel yap dediler yaptım geçmedi gündüz sağıp gece emziriyorum bebeğimi bebeğim emdikçe ben ağlıyorum o dereceye geldim artık nolur bana bir çözüm önerisinde bulunun ağrımın yaralarımın geçmesi için sizde de oldu mu yada nasıl geçirdiniz