Merhaba bende 35+3 um benimde nstm de az bı sancı çıktı yatış vermek istedi devlet hastanesi bende kabul etmedim . Bu olanlar dün yaşandı . Kendimi de kontrol ettim . Bugün özele randevu aldım bakalım orası ne diyecek . Böyle bır durum başına gelen var mı acaba . Daha çok erken değil mi :(