Yagmurtekinn Bugün transferimin 3 gününe girdik ama sol kasığımda ara ara bazen bi tık canımı acıtıcak şiddette ağrı giriyor bu normal bir durum mu
Asill01 Yagmurtekinn ben 7+3 günlük hamileyim ve hala transfer günümden beri kasık agrısı yaşıyorm kullandıgımız ilaçlar yapıyormuş kuzum gayet normal yani