mavi123_ Kızlar7+5 deyim. Sürekli acıkıyorum. İlk haftalarda sürekli acıkma normalmidir? Sizdede böyle oluyormu?
sednc0 mavi123_ ay ilk haftalarda değil acıkmak basımı kaldıramıyordum tüm yiyeceklerden tiksiniyordum
Buket-izmir mavi123_ 9. Haftaya girdim başındayım. Bu saate kadar acıkma oldu. Çok kilo alcam diye korkuyorum 2. Ay bitiyor 1.5 kg aldım
mavi123_ sednc0 ben hiç bir şeyden tiksinmiyorum ama midem bulanıyor ama süreklide acıkıyorum ve bişeyler yemek istiyorum🤦🏼♀️ değişik bir dugu
Kukoss Evet ozellikle sabahlari ac uyaniyorum, birde mesela acikcam ya sanki saatlerdir acmisim bayilcakmisim gibi acıkıyorum. Bunlar cok normal seyler oldugu gibi yani sira bulanti tiksinme de cok normal suan
minikari mavi123_ sen eşittir ben yemek yesem ayrı dert yemesem ayrı acıkıyorum ama yerken geri ateş falan basıyor tiksiniyorum 2 saatte bi acıkma var ama mide bulantısı da var açken de bulanıyor tokken de 🥹