Asya66 ben İzmirliyim ama İstanbul’da yaşıyorum. Annem yada arkadaşlarım geldiğinde bana boyoz getirmezlerse olay çıkartırım 😀 hatta bomba midye falan karışık olursa daha iyi olur. Ben hoş zeytinyağı ve peynirlerimi de düzenli ordan getirtiyorum başka peynir yiyemem buradakiler de çok kötü. Gurbetlik zor ya, bu bayramda da riskli olacağım için gidemicem. Benim yerime kokusunu çekin valla içinize öyle çok özledim.