Ben 16.haftada yaşamıştım bu durumu, özellikle arabadan inerken yani oturduğum yerden ayağı kalktığımda vajinama bir baskı bir ağırlık bununla birlikte sızı oluyordu. 3 gün sürünce gece acile gitmiştim, bebek gayet iyiydi ama idrar testi yapmışlardı ve idrar yolu enfeksiyonu çıkmıştı. Sizinki de belki böyle olabilir